gondolatok...

Ha az ember három órát vár egy idegen országban egy idegen emberre egy idegen helyen...
 Eszébe jut pár elkerülhetetlen kérdés:
-Hogy kerültem én ide? Egy holland au pair ügynökség egy képviselője keresett meg, lenne e kedvem? Én egyből igent mondtam...világot látni, pénzt keresni s utazni akartam. Az au pair világa mindezt tartalmazza.
-Mi az amit hátra hagy az ember? Szeretteim...
Schiphol kilátóterasz padján ültem, néztem, hogy úszik el a KLM gép. Alig hallottam, sorsomba merültem...
Következő kérdések egyelőre megválaszolatlanok.
Három hónap alatt mennyit változik egy ember s milyen irányba? Mi az ami marad, mi az ami odébb suhan? Három hónap távollét közelebb hozza a szeretteit vagy eltávolódik tőlük? Három hónap alatt mennyire lehet megismerni egy országot annak minden szegletét, történelmét, hagyományait, nyelvét de főként az itt élő emberek mentalitását, gondolkodását, miért s miként s hogyan cselekszenek?
Idő kérdése és a válaszok is felszínre törnek...már csak 3 hónap...