nagy családi vacsora

Az első hétvégén amikor megérkeztem...épp jött a nagy család látogatóba...nagyszülők, testvérek s az ők gyerekeik...így volt 4+3 akció, vagyis négy gyereket vállalsz be s hármat kapsz ajándékba.
Az anyukának van egy étterme De Koogban, így a nagy család ott vacsorázott...sok finomságot.

Anya és fia


Dylan is beugrott a képbe:)

 családi részlet...a nagytata a prím plánban...

Milannal már nagyon várjuk a vacsoránkat.

 Azok a nagy kék szemek, le se tagadhatná, hogy igazi holland gyerkőc. Ryan és a nyuszifülei:)

 Devin épp a kedvenc musicaléből add elő egy részletet. A Mamma Miaból
 azt hiszem épp ezt:

 A filmről röviden:
Donna független, egyedülálló anya, és van egy kis szállodája egy idilli kis görög szigeten. Egyedül nevelte fel lányát, a tűzrőlpattant Sophie-t, és éppen most készül elengedni a kezét. Lánya esküvőjére Donna meghívta két legjobb barátnőjét, az életrevaló Rosie-t és a módos, sokszor elvált Tanyát a régi zenekarából, a Donna és a Dinamókból. Ám titokban Sophie is hívott három vendéget. A lány már régóta kutatja apja kilétét, hogy legyen, aki az oltárhoz kíséri. Ezért aztán elhív három pasit Donna múltjából a mediterrán paradicsomba, ahol már mindannyian jártak 20 évvel korábban. És 24 kaotikus, varázslatos óra következik, melyben új szerelmek bimbóznak és régi románcok lobbannak fel újra a lehetőségek buja szigetén.

Amikor megjelent, emlékszem nagy szenzáció volt, így gondoltam megnézem én is. De olyan pocséknak s pénzgyártónak tűnt, hogy az első 30 perc után már feladtam a harcot s kikapcsoltam a tévét.
De sorsszerűen ez a kedvenc musicale a két legkisebb gyerkőcnek, így egy hónap alatt körülbelül ötször láttam, úgy érzem bőven pótoltam hiányosságaimat, így kérlek Istenem ha hallasz ott fent semmisítsd meg a DVD-t, mert már a csapból is a Mamma Mia folyik s nem bírom.
Szerintem az eredeti az Abba 10000001-szer jobb!

Anya és lánya...

Szintén anya és lánya...


Dylan épp a víz fizikai tulajdonságairól tart gyakorlati kiselőadást Ryan nagy örömére:)

A nagymama, olyan mint a többi nagymama: Kedves, csendes, istenien főz, az unokák rajonganak érte...

Etetés:)
 Az oly világhírű texeli bárányok...s a belőlük készült ínycsiklandozó báránysült, ha az ember Texelbe jön ezt mindenképp kóstolja meg. Egyrészt mert helyi specialitás, másrészt mert nagyon finom. Egy félszáraz vörösborral párosítva Isteni!


Az én vacsorám: szintén helyi halspecialitás az egyik kedvenc italommal, a Baileysel.
Jó étvágyat! Bon Appétit!


Egy kis eredeti zene, mert az a legjobb!